onsdag 1 juni 2011

Underbara dag!

Kan stolt titulera mig faster från och med igår! Min bror och hans tjej fick nämligen en son i går eftermiddag! Allt har gått bra och både mamma och son mår toppen.. Minns tillbaka hur det var att ligga på BB med en liten söt nyfödd bebis jämte sig.. En helt fantastisk upplevelse! Är så lycklig för deras skull!
Och på lunchen idag har jag hållt ett föredrag om ekologisk hudvård för Rotaryklubben på Grand i Borås! Mycket pirrigt men såå kul! Sådana här dagar är bara så fantastiska!

För mig är det fredag idag.. Jag stänger butiken och öppnar igen tisdagen den 7 juni! Känns lite konstigt att vara ledig så många dagar. Bloggen kommer också ha lite semester.. =) Kanske kikar in med något litet inlägg eller kanske en sommartävling... Ja, det låter bra! En tävling får det bli!! Återkommer med information...

Jag skall ägna min lediga helg åt att pyssla i trädgården så jag hoppas verkligen att det här underbara vädret håller i sig! Vad ska ni göra?

Hoppas att ni får en riktigt skön`och avkopplande helg! Kram // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar