fredag 1 juli 2011

Sommaröppet!

Nu tänkte jag faktiskt dra ned på tempot under några veckor.. Jag kommer att blogga men inte så mycket. Nästa vecka kommer jag att presentera en nyhet som gäller mig och som jag hoppas kommer att bli fantastiskt bra! Men jag återkommer med det...

Nu.. En välbehövlig semester med mina nära och kära är vad som stundar snart! Så fantastiskt! Ser verkligen fram emot detta! Vi ska under semestern åka till Danmark och besöka Legoland. Tror att det kan passa mina legotokiga pojkar på 3 och 6 år.. :-)




Här kommer lite nödvändig men viktig information till er underbara läsare, kunder, vänner mm..

  • Mailen är igång som vanligt under sommaren.. linda@ecodea.se
  • För er som vill boka behandling.. Ring mig! Så synkar vi våra almanckor och träffas på salongen i Fristad! Tel. 0730-775757
  • För er som bor lång bort... Webshoppen är öppen som vanligt! Eventuellt avvikande/längre leveranstider kommer att uppdateras på förstasidan i Ecodeas Webshop (om det blir så).
  • För er som bor nära.. Ekobutiken kommer att vara öppen lite grann under sommaren. Öppettiderna kommer att uppdateras på hemsidan när jag väl vet hur det ska vara öppet.. :-)

Vecka 27 är butiken öppen torsdag 7 juli mellan kl. 15.00 - 18.00

Har du semester nu? Ska du göra något roligt i sommar? Kram /Linda

2 kommentarer:

  1. Spännande med din nyhet! Det kommer bli jättebra, om det är vad jag tror.
    Skönt med semester och duktigt av dig att du tar det som ny småföretagare.
    Jag ser fram emot att träffa dig i veckan.

    Kramar Maria!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!
    Ser fram emot att träffa dig med! Kram

    SvaraRadera