fredag 12 augusti 2011

Förändringarnas vind..

Äntligen börjar jag bli klar med allt målande.. :-) Lite småsaker kvar att måla sedan är nya lokalen redo!!

Jag har nämligen bestämt mig för att flytta butiken lite mer centralt. Med anledning av att ekobutiken har gått såå himla bra under våren! SÅ just nu håller jag på att måla och fixa till den nya lokalen. Kassadisk skall byggas, en liten skärmvägg skall sättas upp och sedan är det dags att flytta hela butiken.

De närmaste veckorna kommer därför butiken att vara öppet mycket mindre. Men jag hoppas på att öppna på nya stället i början av september.

Butiken flyttar inte alls långt.. Bara till andra sidan av huset. Nu ligger Ecodea på baksidan av torget i Fristad men från och med september så hittar du butiken på framsidan jämte konditoriet!!

Uppdaterar här nedan med öppettiderna..

Vecka 32 ( Denna veckan)
Stängt

Vecka 33
Onsdag   12.00 - 18.00
Torsdag   12.00 - 16.00
Fredag    12.00 - 16.00

Vecka 34
Stängt

Till hösten kommer det att dyka upp några handtillverkade nyheter till hemmet i den fysiska butiken! Har ni tips på människor som gör närproducerade inredningsdetaljer eller annat fint så hör gärna av er..

Är det något ni saknar i webshoppen? Har ni några funderingar på produkter som ni vill se mer av? Kram / Linda

2 kommentarer:

  1. Har en fundering har du något bra recept på hemagjord hårinpackning

    SvaraRadera
  2. Gör ett inlägg senare i veckan om det.. Kram

    SvaraRadera