fredag 19 augusti 2011

Tävlingsdax!

Som jag skrivit tidigare så är jag representant för företaget MyHavtorn som ligger i Bollebygd (mellan Göteborg och Borås). Just nu är plockas havtornsbären av från buskarna i Bollebygd.
Det är verkligen underbart att smörja sig med produkter som innehåller havtorn! Havtornsoljan ger nämligen en underbar gyllengul färg till de ekologiska hudvårdskrämerna. Havtornsoljan är känd för att vara en otroligt bra olja för huden, lugnande för irriterad hud och lindrar eksem.

Och så till tävlingen!!

Ni har nu har ni möjlighet att vinna en ekologisk handkräm från svenska MyHavtorn, värde 210 kr! Klicka här om du vill veta mer om handkrämen.. Tävlingen avslutas nästa fredag, den 26 aug!




Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar om vad ni skulle vilja se som nästa proodukt i MyHavtorns ekologiska hudvårdsserie..
Har ni någon fundering på någon produkt som ni saknar på svenska marknaden? Dela med dig av dina funderingar..
MyHavtorn är otroligt lyhörda och nyfikna på era önskemål! Det finns stora möjligheter att ta fram nya produkter framöver och du kan vara med och påverka..!

Trevlig helg & Lycka till!!
Kram / Linda

19 kommentarer:

  1. Läppcerum, nagelbandsolja, fotcreme, massageolja... Utöka sortimenet allt vad ni kan, jag köper ALLT... Älskar ansiktsoljan, har aldrig fått så många komplimanger för min hud i ansiktet som jag får efter att jag använt myhavtorn :) man ser lite solbränd ut också. För dom som tänker på priset kan jag bara säga att den är dryyyyg... Våga prova myhavtorns produkter, dom är fantastiska

    Martina Fällgren

    SvaraRadera
  2. Martina.. Vilka underbara lovord om MyHavtorn! Det värmer! Skall framföra dina önskningar om produktsortimentet. Kram /Linda

    SvaraRadera
  3. Mitt förslag är att erbjuda alternativet att få köpa produkterna i provstorlek.
    Det är inte alla som känner att de vågar chansa på en produkt som kostar flera hundra kronor utan att ens få känna/lukta på den (nackdelen med internetshopping).
    Jag uppskattar själv när företag erbjuder prover på sina produkter och jag vet många som känner likadant :)
    Företagen vinner i slutändan på det då personer som inte vågar chansa och köpa fullstor produkt (vilket oftast leder till inget köp alls) då kan köpa ett prov och sen efter att ha fått prova vågar de köpa den fullstora :)
    /Tinna

    SvaraRadera
  4. Tinna.. Jättebra kommentar! Verkligen! För kommentaren vidare till "ledningen".. Kram / Linda

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja se en kroppsolja eller kroppslotion, en lätt smidig produkt att smörja in sig med efter duschen. Använder nu ansiktsoljan och jag bara älskar den!

    SvaraRadera
  6. Hejsan, skulle vara kul med en hårinpackning:-)

    SvaraRadera
  7. Martina.. Håller med dig! Hoppas vi kan ta fram en kroppsolja så snart som möjligt..
    Cat.. Bra tips! Saknar också en bra inpackning.. Kram / Linda

    SvaraRadera
  8. Hej hej! Jag använder oljan för ansiktet nu samt att jag dricker havtorn te. En vårdande kroppsolja skulle vara pricken över i:et, då känns det som hela kroppen fått sitt :).

    Mvh Ann-Louise

    SvaraRadera
  9. En ansiktsprodukt som hjälper t.ex ungdomar som har finnar. Finns så mycke konstiga preparat ute på marknaden för finniga personer. Låt mer naturliga produkter komma fram just i denna problematik.

    SvaraRadera
  10. Hej! En kroppskräm skulle jag gärna se i sortimentet! Eller varför inte någon ätbar produkt med havtorn som komplement till hudvården? Te, torkade havtornsbär (om det är möjligt - kanske det svenska svaret på gojibär?) eller någonting annat.
    Sen såg jag att det hade funnits två och duschkräm i sortimentet men att de hade utgått, men det skulle jag gärna köpa från dem.

    SvaraRadera
  11. Lollis.. Tack för din kommentar! Instämmer till 100 %..
    Milla.. Jättebra påpekande! Tar till oss detta tips..
    Anna.. Spännande affärsidé! Torkade havtornsbär låter riktigt smarrigt. Noterar och håller med dig med angående en tvål eller duschkräm. Kram på er!

    SvaraRadera
  12. Sandra Larsson25 augusti 2011 19:16

    Ansiktsmasker skulle jag vilja se i sortimentet.

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Sandra.. Tack för din kommentar! Mycket bra tips! /Kram

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag skulle gärna köpa en riktigt bra fotkräm och handkräm (finns kanske redan, tvål, eller snarare så att jag skulle kunna tänka mig att köpa det mesta som de kan tillverka.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Maria.. Handkräm finns men inte fotkräm än.. Underbart att du känner så! Det värmer att få ett sådant fint förtoende :-) Kram

    SvaraRadera
  16. Jag tycker det skulle vara kul med ett schampo i sortimentet, bra naturliga schampon finns ju inte direkt i överflöd och det är ganska svårt att hitta ett schampo som både är bra och har ett helt rent innehåll. :)

    SvaraRadera
  17. Elisabeth.. Tack för kommentaren! Håller med dig. Det behövs fler schampon! Kram

    SvaraRadera
  18. *Hej, vill gärna vara med i utlottningen av en handcreme. Har ännu inte testat denna serie Myhavtorn så det vore extra kul att få vinna och testa innan man bestämmer sig för att köpa.
    *Vårdande produkter till håret skulle jag vilja ha nu efter sommaren när håret är slitet och nött. Inpackning, balsamspray vore kanon :)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  19. Tävlingen är nu avslutad! Grattis Elisabeth till vinsten av den ekologiska handkrämen!

    SvaraRadera