torsdag 1 september 2011

Att äta eller inte äta, det är frågan...

Jag är väldigt dålig på att komma ihåg blommor och örters utseende, namn och egenskaper.. eller om dom är giftiga. Funderar på vilket det bästa sättet är att få svåra namn och all underbar information att stanna i hjärnan. Inser samtidigt att det är en omöjlighet, hur mycket jag än vill.. Det finns en oerhört stor faktasamling om naturen som nästan är oändlig. Internet, böcker, tidningar, föreläsare, utbildningar...

Jag bläddrar gärna i böcker och surfar runt på olika sidor på nätet. Det räcker för mig just nu. Någon gång i framtiden skulle jag gärna fördjupa mig i ämnet läkeörter. Men det får finnas med på min visionshylla :-)

I nuläget drömmer jag om dessa böcker..







Sidor jag gillar att på nätet..


Jag tar mer än gärna emot tips på böcker eller hemsidor! Eller har ni kanske varit på någon bra föreläsning?
Önskar er en fantastisk dag! Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar