onsdag 7 september 2011

Att jag aldrig lär mig..

Har precis fört över bilder från min kamera till datorn. Det tog en stund! 500 bilder! Det är så konstigt.. Det har en tendens att bli så här varje gång. Att jag aldrig lär mig..! Men å andra sidan så bevisar det ju bara att jag har haft privilegiet att få fota mycket och att det förhoppningsvis blir massor av underbara bilder! Här kommer två favoriter.. På mina söner :-)

















Skall strax börja fota lite nyheter till webshoppen så det lär väl bli ett par hundra bilder till ;-) Har ni samma problem? Kanske är det lite för roligt att fota? Jag har ofta 5 - 10 bilder som är lika varandra och som alla är bra på sitt sätt men jag kanske bara skulle använda en av bilderna i ett vanligt fotoalbum.. :-) Hur gör ni med alla bilder som inte blev 100 % bra?

Ja just det.. Det går inte att ringa mig på mobilen. Mitt abonnemang är någonstans ute i cyberrymden och vill inte landa i min telefon.. Men hoppas på att det löser sig snarast. Ni når mig via mail tills dess... linda@ecodea.se

Kramisar / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar