tisdag 27 september 2011

Gratis frakt i webshoppen!!

Jag har ju "invigning" av nya butiken idag.. Äntligen! Nu har jag flyttat!
Har redan varit inne flera nya kunder men även några "gamla" kunder. Mina föräldrar överlämnade ett underbart blomsterarrangemang. "Lycka Till-blomma" kom från en av grannarna till butiken. Sen kom ett oväntat litet kompisgäng in med gåvor och varma kramar!! Allt det här har gjort min dag till en toppendag! Vilken fantastisk släkt och vilka underbara vänner jag har! Tack för att ni finns!

Den här glädjen vill jag dela med er som inte har möjlighet att besöka min butik.. Det firar vi med fraktfritt i webbshoppen resten av denna veckan! Det låter bra va` ?!? Bifogar lite bilder från nya butiken..



 



  


 


2 kommentarer:

  1. Vad fin din butik ser ut! Grattis och lycka till! Kram J

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Jenny! Vad glad jag blir! Kram /Linda

    SvaraRadera