fredag 30 september 2011

Mycket att göra!

Summering av denna veckan.. Fantastiskt rolig och spännande vecka! Så roligt att så många har tittat in i min nya butik.. Och handlat! Det här kommer bli jättebra! Så mycket bättre än att ligga på baksidan av huset som jag gjorde innan. Mindre roligt avslut på denna arbetsvecka.. Jag ramlade i trappan på väg hemifrån vårt hus. Landade på tårna på en fot. ONT!! Så förbannat ONT! Väntar på läkartid nu och förmodligen röntgen. Som sagt ingen rolig fredag! Det enda säkra jag vet nu är att det kommer att bli bättre! Nästa veckas behandlingar är därför inställda. Jag återkommer när jag vet mer om läget! Önskar er alla en underbar helg! Kram / Linda

2 kommentarer:

  1. Aj, aj din stackare, hoppas det inte är nåt allvarligt!

    Roligt att så många har hittat till din butik. Det kommer bli jättebra i nya lokalen.

    Ha de gott o var rädd om tårna, kramar Maria!

    SvaraRadera
  2. Hej Maria. Det blev gips.. 3 ben brutna i foten. Så himla onödigt!!
    Tack för de värmande orden! Kram / Linda

    SvaraRadera