måndag 17 oktober 2011

Underbar rescension av MyHavtorn ekologisk

"Oljan doftar så mustigt och gott av havtornsoljan, den känns verkligen höstig. Jag älskar hur huden känns efteråt; utslätad, len och elastisk med en underbar lyster och lätt toning. Den går inte in supersnabbt, men tar ändå inte jobbigt lång tid på sig. Det här är definitivt en produkt som platsar in under mina”säkra kort”. Det märks att huden mår bra av den. Jag uppskattar att den faktiskt slätade ut vissa linjer kring ögonen, som gjorde sig påminda samtidigt som hösten, och att den inte täpper till och gör huden flottig"


Ja, så här fint rescenserade Jenny på Rosella EcoBeauty ansiktsoljan från MyHavtorn! Jag måste erkänna att jag faktiskt blir lite stolt då jag har varit delaktig i innehållsförteckningen :-) Hon ger den ekologiska ansiktsoljan betyget 9,5 av 10!! Fantastiskt bra! Läs hela rescensionen på Jennys blogg...

Jenny har också testat handkrämen som hon också gillade! Läs om den ekologiska handkrämen här..

Just nu pågår dessutom en tävling hos henne.. Vinsterna består av en ekologisk ansiktsolja och en ekologisk handkräm från MyHavtorn! Vill ni vara med och tävla så surfa in på hennes blogg och lämna en kommentar..


Bild lånad från Rosella EcoBeauty

Vill du köpa de fantastiska havtornsprodukterna så¨hittar du dem i Ecodeas webshop..  Må så gott! / Linda

2 kommentarer:

  1. Ja, sträck på dig, ansiktsoljan är underbar! En av mina absoluta favoritprodukter just nu (och jag är väldigt kräsen när det gäller ansiktssmörj) :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jenny.. Tack snälla! Dina ord värmer i hela hjärtat!

    SvaraRadera