fredag 21 oktober 2011

Vinn ekologisk havtornshandkräm!


Anna med bloggen Hemma hos Fru C har just nu en utlottning av en ekologisk handkräm från MyHavtorn.. Gå in på hennes sida och läs om hur den kan bli din!

Ännu en underbar rescension som vittnar om hur bra produkter vi har.. :-)
Så här skriver Anna:
Jag har provat deras ekologiska handkräm och det här blev direkt en favorit! Extra roligt eftersom jag tycker att jag inte har hittat någon riktigt bra handkräm tidigare, mycket beroende på att jag inte har gillat dofterna på dem jag har provat. Den här handkrämen har liksom allt: den doftar gott av havtorn, den är mjuk och krämig, går snabbt in i huden, håller händerna mjuka och fina länge plus att den har en fin orange färg.

Produkterna finns att köpa i Ecodeas webshop :-) Nu önskar jag er alla en underbar helg! Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar