tisdag 29 november 2011

Ekobutiker = girlpower! :-)

Igår åkte jag till Östra Götaland över dagen.. En vän till mig har nämligen öppnat ekobutik/salong där! Jag var där i businessärende.. Så vill ni testa MyHavtorns produkter och bor i närheten av Norrköping så är det bara att kika in hos tjejerna på Hälsa På i Finspång.. Det är nämligen två tjejer som skall driva den nya butiken/salongen, Caroline och Elisabeth. Men jag känner bara Caroline, vi utbildade oss samtidigt till ekologiska hudvårdsterapeuter i Stockholm.



Hälsa på, din ekologiska livsstilsbutik hittar du på bergslagsvägen 6 i Finspång (strax utanför Norrköping). Ekologiska ansiktsbehandlingar, mikromassage och kostrådgivning är lite av det de kommer att erbjuda. En butiksdel fylld med ekoprodukter har de också! Så är ni i närheten så tycker jag absolut att ni skall svänga förbi dem!

OIKOS

Och på torsdag öppnar det en ny butik i Stockholm, OIKOS. Som också skall drivas av två tjejer.. Emma och Clara. Båda tjejerna gick också i min klass i Stockholm. Så är ni sugna på att testa en ekologisk ansiktsbehandling och handla ekoprodukter så kan ni leta upp Hantverkargatan 18 på Kungsholmen.. Där hittar du Oikos Cosmetics!

Önskar dem all lycka och välgång både i privatlivet och yrkeslivet!! :-)
Varma kramar / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar