tisdag 8 november 2011

Organic Fresh Food för huden

Ojdå.. vad tiden går! Måste få ursäkta mig lite.. Det har varit jättemycket på alla håll för mig. Allt från hemsysslor, givande säljinsatser i Göteborg, middag med släkten till besök på akuten med minstingen. Har alltså inte hunnit blogga alls på ett par dagar. Så kul att se att det är så många besökare ändå! Det inspirerar mig!

Dagens fundering..
I USA, närmare bestämt Californien finns ett företag som heter The Body Deli. En del av deras produkter kräver förvaring i kylskåp. Håll med om att det låter intressant! Enligt dem själva är dom ledande inom färsk rå ekologisk hudvård. Färsk ekologisk hudvård.. Mmm, dessa produkter hade jag gärna haft i min butik!

Visst låter det spännande med en Fruit Smoothie mask med papaya, morotsfrön och aloe vera? Läs mer här

Är nu nyfiken på era tankar.. Någom som testat dem eller hört något om produkterna? Vet ni om det finns något svenskt företag som jobbar på liknande sätt? Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar