torsdag 10 november 2011

Vad döljer sig i ditt badrumsskåp?

Jag ska iväg på föreläsning! Och det är jag som skall prata! Med titeln "Vad döljer sig i ditt badrumsskåp?". I hela 30 minuter. Vad i hela friden skall jag prata om i 30 minuter? Hur många bilder skall jag ha på min powerpointpresentation? Nu snurrar det runt med frågor och funderingar i huvudet. Ojojoj.. Nu blir jag sådär nervös igen :-S



Hoppas, hoppas, hoppas att det går riktigt bra! Det hade varit riktigt roligt med positiv respons och kanske till och med några nya uppdrag..

Håll tummarna! Kram / Linda

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna! :-)
    Jag tror det kommer gå jättebra!
    Kan du skriva blogg så kan du prata....
    Det kommer nog snarare bli så att 30 minuter inte räcker till... ;-)

    SvaraRadera
  2. Malin. Tack! Det gick bra..Faktiskt riktigt roligt! 30 minuter räckte inte.. Jag hade mer att säga ;-)

    SvaraRadera