onsdag 28 december 2011

Tack för i år! 2012 here we come!

Tittar bara in en liten liten sväng här under min bloggledighet..

God Fortsättning på er!
Julen har varit helt fantastiskt bra! God mat och dryck. Glada och nöjda barn.. (och vuxna)! Allt man kan önska sig när man är julledig.. Men vad fort det gick! Vart tog julen vägen?

Jag vill tacka för detta fantastiska år fyllt med massor av prövningar och möjligheter. För min del har detta år inneburit uppbyggande av mitt företag med butik, webshop, behandlingar och föreläsningsuppdrag. Men även produktutveckling samt säljinsatser för MyHavtorn. Sammanfattningsvis så har jag lärt mig otroligt mycket detta år!

Nästa år drömmer jag om en ännu större kundkrets,  fler webshopsordrar, fler lönande föreläsningar så jag kan inspirera fler människor samt en fin ansvarsroll i MyHavtorn..
Ja, och så självklart att få vara frisk och ha friska barn, man och familj. När jag ändå önskar så önskar jag vatten, mat och kärlek till alla i hela världen..

Nu till nåt helt annat! Det är ju alltid roligt med ekologisk hudvård  även om informationen är gammal :-) .. Är du gravid? Jag såg på Weledas hemsida att de har sammarbete med Allt för Föräldrar under 2011. Nu är det ju några dagar kvar på detta år så är du gravid kan du gå in här och läsa hur du kan få hem ett gravidpaket innehållande bl.a en produkt från Weledas babyserie ( Weleda är en ekologisk hudvårdserie ) ..





Har du redan testat Weleda och behöver fylla på med produkter? Weledas babysortiment finns i Ecodeas webshop!

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt år! Nästa år kommer att bli ännu bättre! Lycka, välmående och rikedom till alla! 2012 here we come!!
Kram / Linda

5 kommentarer:

  1. Fina du.. Underbar inställning! Gott Nytt ÅR och keep up the good work! Mvh Rebecca

    SvaraRadera
  2. Kommer du till Örebro kommer jag gärna och lyssnar

    SvaraRadera
  3. Rebecca.. Tack snälla!
    Milla.. Gulle dig!
    :)

    SvaraRadera