torsdag 12 januari 2012

Boken om ditt liv...


  Every life is a story so make yours a best seller  


Håller ni med mig?? Visst är det så!? Om man dagligen berömmer sig själv och klappar sig på axeln så blir det en positiv bok med mycket tacksamhet. Om man kan fokusera på att sprida kärlek och värme då utstrålar även boken det.

Du kan välja hur boken om ditt liv skall utformas. Du kan förändra ditt liv idag! Börja i liten skala med något litet projekt. Se själv till att det blir ändring på just den saken. Känn sedan hur nöjd och tacksam du är för att du har förändrat något i ditt liv. När ditt självförtroende börjar återvända och du märker positiv skillnad är det sedan lättare att förändra större och viktigare frågor.

Ett tips är att köpa dig en drömdagbok/måbradagbok.. Skriv ned fina, vackra visioner, mål och tankar i den boken. Skriv bara bra saker! Bläddra gärna bakåt i boken med jämna mellanrum och stäm av dina tankar.



Flummigt.. ? Ja, säkert lite men det är så jag har gjort fast utan att veta om det. Jag kan se det i efterhand.. Som t.ex det här med mitt företagande. Professionella företagsrådgivare och endel av mina vänner tyckte att jag var knäpp som skulle starta företag i lilla Fristad. De trodde inte att det var möjligt att få det att fungera.. Jag intalade mig själv att jag minsann skulle visa dem! Nu har jag varit igång i mer än ett år och det bara ökar.. Företaget går riktigt bra! Så kul! Min erfarenhet är att det går att förändra saker. Med rätt inställning, massor av positiva affirmationer och kärleksfullt stöd från omgivningen
.
Hur boken om ditt liv ut? Skriver du sidorna i boken själv? Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar