onsdag 25 januari 2012

Dagdrömmer..

Just nu dagdrömmer jag om en avslappnande helg med min mor.. Det hade passat både mig och min mamma alldeles perfekt just nu. :-)

Kolla in den här underbara retreatgården i Småland.. Mundekulla. Visst ser det avslappnande ut..?


Bild lånad från http://www.mundekulla.se/mundekulla/
   
Den 1 - 3 april har Mundekulla dessutom en kvinnoretreat med spa.
Avslappning, meditation, sång, mjuka rörelser, vandringsmeditation, spa, skapa ditt liv, kvinnocirkel, inspirerande tankar, Gudinnan, den feminina andligheten, delvis tystnad. Spaupplevelse, med bubbelbad, bastu och en minibehandling på ca 20 min som ingår i retreaten. Fräsch och god vegetarisk mat.

Det hade varit jättekul och alldeles fantastiskt att få delta i en sådan tillställning någon gång. Är det någon av er som har varit på retreat av något slag? Ni kanske har tips på andra typer av hälsohem?
Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar