lördag 28 januari 2012

Jag önskar mig..

När jag ändå dagdrömmer så.. Jag kom på att jag snart fyller år! :-) Jag fyller 34 år i februari och har alltid haft saker/prylar på min önskelista. Men i år är det upplevelser/resa som står överst. Kan det ha med åldern att göra tro? Jag har ju allt som jag vill ha och behöver.

Så jag önskar mig en upplevelse som ger mig inspiration och som får mig att växa.. Yoga har jag faktiskt aldrig testat så det hade varit intressant. Surfade lite och hittade ett fantastiskt ställe som heter Masesgården i Leksand.

I mars har de en kurs i mjukyoga med Malin Berghagen som yogalärare. 

Malin leder dig genom yogans magiska värld, långt bort från stress och oro. Genom guidade meditationer och avslappningsövningar färdas du till platser och sinnesstämningar som hjälper dig att upptäcka din kropp på nytt. Övningar från Hathayoga, som alla kan vara med på, stressar av och stärker bl a rygg och buk. Pilatesövningar ingår och du provar även på Ashtangayoga



Visst låter det fantastiskt!? Önskar er en trevlig helg!
Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar