onsdag 8 februari 2012

Alla Hjärtansdag tävling!

Nu var det länge sedan jag hade en tävling.. Nu är det dags igen! Visst passar det bra med en Alla Hjärtansdag tävling?!

I potten ligger ett romantiskt paket med flera godsaker i...










Vill du vara med i utlottningen av denna vinst vill jag att du gillar Ecodea på Facebook och svarar på frågan..

Vilket datum tror du att Kronprinsessan Viktoria föder sitt första barn?


För att få två lotter vill jag att du delar Ecodeas sida på facebook med dina vänner eller skriver ett blogginlägg om tävlingen om du har en blogg. Har du inte Facebook eller blogg vill jag att du tipsar dina vänner om Ecodeas Webshop. Hängde ni med?? Vinnaren dras fredagen den 10 februari..

Jag tror att det kommer en liten princessa den 27 februari (min födelsedag :-) )som dom döper till Alice.

Önskar er alla lycka till! Kram / Linda

28 kommentarer:

  1. Jag tror att det blir en prinsessa på kvinnodagen (8:e mars) Jag tror att ett av namnen kommer vara Lilian och eventuellt Ewa eller Kristina från blivande farmodern.

    Jag gillar redan på facebook. :-)

    SvaraRadera
  2. Marina.. Fina namn! En lott är undanlagd till dig :-)

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det blir en prins som kommer att heta Olof. Han föds den 3 mars. :-) /Sandra L

    SvaraRadera
  4. Sandra L... Fint namn! Har lagt undan en lott till dig :-)

    SvaraRadera
  5. Gillar på Facebook och har delat sidan!
    Jag tror på 1 mars, några bra namn har jag inte klurat ut.. ; )

    SvaraRadera
  6. Jag tror att det blir på min födelsedag den 4 mars och det blir nog en liten sessa, namn?? Katarina kanske. /Paula J

    SvaraRadera
  7. Anne-Li.. Tack för att du delat. Lägger undan en lott.
    Paula J.. Noterat ditt namn på en lott :-)

    SvaraRadera
  8. Perfekt present till tjejen! Det blir en tjej den 28 februari. mvh Stefan

    SvaraRadera
  9. Jag tror att det blir en prinsessa jag med. Den 1 mars som dom döper till Sophia. Vänliga hälsningar Sara Isaksson

    SvaraRadera
  10. Jag tror också på en prinsessa som kommer att heta Sophia. Den 5 mars föds hon. Mvh Lotta E

    SvaraRadera
  11. Ja, du jag har gillat din sida och delat den men ärligt talat så bryr jag mig inte om kungligheter så jag avstår. Men får kanske vara med ändå? :)

    SvaraRadera
  12. Stefan, Sara, Lotta .. Noterat. Lotter undanlagda :-)
    Yael.. Har inte ens tänkt på detta. Självklart får du vara med i utlottningen! :-)

    SvaraRadera
  13. Hm, fick man inte två lotter om man både gissade datum, och gillade o delade på facebook? ; /

    SvaraRadera
  14. Anne-Li. Självklart! Två lotter är undanlagda.. :-)

    SvaraRadera
  15. Jag tror att det blir en prins den 7 mars. Namn? Oscar kanske? MVh Lise-Lott

    SvaraRadera
  16. Den 29 februari. En prinsessa med namn Sophia. mvh Klara A

    SvaraRadera
  17. Åhh det här vill jag vinna :-) Jag tror att det blir en kille den 2 mars. Carl eller kanske Carl-Oscar /Bitten

    SvaraRadera
  18. Skyndar mig :-D Jag tror det blir en kille den 10 mars som kommer att heta Johan. mvh Alice

    SvaraRadera
  19. Lise-Lott, Klara, Bitten, Alice.. Lotter är undanlagda till er :-)

    SvaraRadera
  20. Trevligt! Jag tror på en kille den 20 mars. Carl-Johan. /Malin S

    SvaraRadera
  21. Jag tror en kille kommer 12-03-12. Oscar eller Carl. varma hälsningar Anna Svensson

    SvaraRadera
  22. Malin S, Anna Svensson. Lycka till! Ni är också med i utlottningen nu :-)

    SvaraRadera
  23. Det blir en prinsessa :-) Som kommer den 3 mars. Hoppas att de döper henne till Desiré / Helena

    SvaraRadera
  24. Prinsessan Kristina föds den 5 mars. Tack för en fin blogg! Anette

    SvaraRadera
  25. Jag tror att de får en pojk. Gustaf. Den 5 mars. //micke

    SvaraRadera
  26. Jag tror på en prins som kommer att heta Erik. Den 25 februari. vänliga hälsningar Emelie

    SvaraRadera
  27. Helena, Anette, Micke, Emelie. Lotter är undanlagda..

    Drar vinnare alldeles strax! Lycka till..

    SvaraRadera
  28. Blir spännande :)

    anette meg carlsson

    SvaraRadera