onsdag 15 februari 2012

Grubblar..

Åh det är så mycket jag grubblar på just nu! Massor av roliga framtidsprojekt.. :-)  Men tiden bara rusar iväg.  Så många projekt som jag skjuter på. Som t.ex att jag länge har tänkt att uppdatera webshoppen men det åker hela tiden ned på prioriteringslistan, förstår inte varför! Men snart så.. Kanske.. ?

Hemma har vi sjukstuga. Vi kör allt på en gång! Eller åtminstone min lille kille. Det är faktiskt jättesynd om honom. Det gör så ont i mammahjärtat att se honom så ynklig.






Det började med att vi var och åkte pulka hos mina föräldrar i söndags. Han slänger sig orädd ut för backen med pulkan men krockar snart med en stubbe! Andra åket! Så i måndags besökte vi lasarettet och hans fot röntgades. Läkarna konstaterade en fraktur i foten så nu ska han gå med gips i tre veckor. Lilleplutten! Han är bara 3 1/2 år så det funkar tydligen inte med kryckor. Vi får helt enkelt bära honom och köra honom i vagn. Ja, vad ska man säga?? Sådan mor sådan son ??! hahaha ( För den som är ny här så bröt jag tre ben i foten i höstas och var gipsad i fyra veckor)

Lilleman har också åkt på en sådan där jobbig skällande hosta och feber och som pricken över iet så spydde han i natt. Lilleplutten..

Men jag är tacksam ändå. Jag vet att detta går över och att han blir bra igen! Men det är jobbigt att se honom med alla dessa besvär...

Ta hand om er! Kram / Linda

2 kommentarer:

  1. Usch, vad jobbigt! Allt på en gång!
    Men det är ju som du säger att man får se framåt och tänka att det snart blir bättre. Efter regn kommer solsken får man hoppas!
    Krya på er!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Malin.. Tack snälla du! Ja, det är allt lite jobbigt. Håller med dig! Kram

    SvaraRadera