måndag 13 februari 2012

Hon fick mens när hon var tre år..

Vad är det som händer i världen?

Jag visste om att puberteten har krypit lägre ned i åldrarna men så lågt som tre år?? Man kan ju undra vad det är som startar den biologiska klockan... Detta har drabbat Lina. I TV4:s program Efter Tio med Malou Von Sivers idag blir vi delaktiga i Linas vardag. Något som pågår JUST NU!
De nämner kemikalier i programmet. Dessa otäcka små elakingar!  Detta styrker min känsla av att jag verkligen har hamnat rätt i livet och jobbar med rätt saker. Ekologisk hudvård är superviktigt för framtiden! Som jag skrev häromdagen så hade jag med stor glöd och värme åkt runt och hållt föreläsningar i ekohudvård. Håller mer än gärna gratisföreläsningar varje vecka den dagen jag har obegränsat med pengar.. :-)


Lina%20fick%20mens%20n%C3%A4r%20hon%20var%20tre%20%C3%A5r


Jag hoppas att allt löser sig för lilla Lina och att hon får den bästa vård hon kan få. Sänder massor av styrkekramar till Lina och hennes familj!
Take Care! Kram / Linda

2 kommentarer: