tisdag 14 februari 2012

Lite allt möjligt..

Är så fantastiskt glad för min butik! Det kommer in så otroligt många intressanta och vänliga människor! Idag kom en dam in till mig och hade med sig en bok som vi pratade om förra gången hon var inne.. Hon ville att jag skulle låna den. Så sött av henne! Det är en bok om örter och naturkosmetik så nu lär jag väl försvinna in i den boken resten av eftermiddagen.. :-)

Nu ser jag fram emot alla kommande intressanta kunder som inte har varit inne än.. Jag ser fram emot att träffa alla gamla vänner, klasskompisar och helt okända människor som vill supporta företag som mitt "på landet". Alla dessa människor har sin egen unika livshistoria som är helt fantastiskt att lyssna till!

Har som mål idag att även hinna med och titta på debatten som var igår på Kvällsöppet om LCHF. I debatten är bland andra Andreas Eenfeldt med som jobbar som läkare och är förespråkare till LCHF. Andreas bloggar här!
I framtiden äter förhoppningsvis även jag LCHF- diet eller kanske lite avskalad LCHF-diet om det finns??

Önskar er alla en underbar Alla Hjärtans dag!
Kram till er alla! / Linda



Kv%C3%A4lls%C3%B6ppet%20del%204

4 kommentarer:

  1. Kul att det kommer inte trevliga människor. Bor tyvärr själv för långt bort för att kika in :)
    Själv äter jag inte LCHF men min syster har en trevlig blogg för lite matinspiration:http://www.outofswedenfoodblog.blogspot.com/
    Trevlig alla hjärtans dag till dig med!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Jag har läst Fredrik Paulun LCHQ den är intressant, man får många bra tips från den. Rekommenderar den.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  3. Yael.. Ja, det är jätteroligt! Synd att du bor så långt bort.. Tack för tipset! Ska kolla in hennes blogg :-)

    SvaraRadera
  4. Christina.. Tack för tipset! Skriver upp den på min födelsedagpresentlista :-) Kram

    SvaraRadera