tisdag 7 februari 2012

Superglad, tacksam och lättad!

Pustar ut.. Efter en otroligt spännande dag i går!

Jag höll nämligen en föreläsning om ekologisk hudvård för hälsolinjen på Komvux i Borås. "Vad döljer sig i ditt badrumsskåp?" Det var såå roligt! Fantastiskt bra! Och så duktig publik. De var verkligen intresserade och ställde massor av frågor. De hade nog kunnat fortsätta att diskutera med mig i timmar.. om de inte skulle på lunch ;-)

Det är så inspirerande att göra sådana här föreläsningar. Det påminner mig om att jag vill påverka och inspirera mer. Tänk att få föreläsa på t.ex högstadieskolor och gymnasium. Inspirerade och övertygade ungdomar tror jag är de bästa reklampelarna som finns. Det fullkomligt strålar om dem av allt de vill säga! Så tänk vad dessa ungdommar hade hjälpt till att påverka och förändra. I hemmet, i skolan, i föreningen och på sina kommande arbetsplatser.. Det ni!

Senare på dagen fick jag en behandling av Kerstin som hyr min lokal några gånger i månaden. Otroligt avkopplande behandling! CranioSacral Terapi. Är ni intresserade finns mer info här.  Kerstin gör behandlingar i Fristad, på Tjörn och i Stockholm. Ni når Kerstin på tel. 0766-12 24 66





Önskar er en underbar dag! Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar