torsdag 2 februari 2012

Vacker vintervy


Jag var ute och gick häomdagen och tog med mig kameran ut.. Jag vill visa er hur fantastiskt vacker min omgivning är.. Här kommer några vinterbilder. Hela sjön är täckt av en otroligt fint gnistrande spegelblank tjock is. Så vackert!







Vi bor så fantastiskt fint och bra! Barnvänligt område, nära till skola, skog och sjö..  Kan inte bli bättre! Den lilla ort jag bor i heter Fristad, här bor det ca 10 000 invånare. Fristad hör till Borås stad som har ca 100 000 invånare..

Nyfiken på er.. Hur bor ni? Vart bor ni? Trivs ni? Kram / Linda

2 kommentarer:

  1. Vad fina bilder! :-)
    Vad kul att ni trivs! :-)
    Det gör vi också. Men det är så olika vad folk gillar att bo..
    Intressant och rolig fråga så jag har svarat med ett inlägg på min blogg och länkat till dig!
    http://bilboblueeyes.com/2012/02/03/inspiration/439/

    SvaraRadera
  2. Malin.. Tack snälla! Underbart att ni trivs! Vad roligt! Verkligen kul! :-) Skall genast kolla in din blogg :-)

    SvaraRadera