torsdag 19 april 2012

Långpaus..

Måste tyvärr lägga bloggen åt sidan ett tag.. Det händer så otroligt mycket runt mig just nu att bloggen bara blir en börda och inte en inspirationskälla för mig.

Det har varit otroligt kul att testa det här med bloggande men som sagt just nu måste jag ge plats i mitt liv åt annat. Det är faktiskt ganska tidskrävande att blogga.. Det kan man kanske inte tro men så är det.

Det kan hända att jag sticker in någon kommentar här då och då men med mycket längre mellanrum än tidigare..

Har ni frågor om ekohudvård så maila mig så ska jag försöka svara så snart som möjligt. Mailadressen är linda@ecodea.se

Och glöm inte.. Webshoppen är öppen dygnet runt och finns där för er!

Önskar er all lycka välgång i framtiden!!
Kram på er! / Linda

4 kommentarer:

  1. Lycka till Linda med alla dina projekt. Och ser fram emot ditt fortsatta bloggande i framtiden :)

    Massor med kramar från Kasia :)

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt!
    Hoppas du hittar inspirationen och får mer tid till bloggen igen....

    SvaraRadera
  3. Kasia.. Tack snälla! Kram /Linda

    Malin.. Ja, det känns faktiskt lite vemodigt men tiden räcker inte till :-) Kram / Linda

    SvaraRadera
  4. Ah vad synd, du skriver så klokt å insatt. Hoppas du hittar inspirationen igen å lycka till med allt! Kram Ann

    SvaraRadera