tisdag 18 september 2012

REA! REA!

Hej på er!
Hoppas att ni har det bra!

Själv börjar jag bli ordentligt klumpig och osmidig. Är i v 34+3 så förhoppningsvis har det kommit en bebis om 5-6 veckor.. Längtar så!!

Men bebis hindrar inte mig från att vara driftig.. ;-)
Jag och en tjej har startat ett AB alldeles nyss! ( pirrar i magen.. ) Tyvärr kommer vissa delar av mitt företag att försvinna men jag lovar er att detta är absolut bästa och roligaste lösningen! Följ oss gärna i fortsättningen.. Vi lovar att återkomma med ny webshop och blogg inom kort!

Så just nu håller vi på att rensa ut produkter som vi inte ska ha kvar. Jag har lagt ut några reaprodukter och kommer att fylla på med några till imorgon..

Så passa på! In med er i webshoppen och fynda fantastiska ekologiska glidmedel..

Take Care! Kram / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar